شاید باااااااااااورتون نشه!!!
 
ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!!
 
 
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : M.K

سلام بچه ها خیلی وق بود نبودم دلم واستون تنگیده بود :الکی  چطورین؟!!

این چن روزه کلا اتفاقات باحالی افتاد!!

شاید بااااااورتون نشه!، دیروز داشتیم با بچه ها برمی گشتیم خونه از خیابون رد شدیم ییهو ی سنگ نمی دونم از کدوم گورستونی اومد جلو پای من بدبخت فلک زده سبز شد! منم ک کور... جاتون خالی با چ فضاحتی خوردم زمین با تمام وسایلم پخش زمین شدم رف... خدا می دونه بقیش چی شد دیگه فقط مانتوی شقایقو وسط پیاده رو گرفتم با تمام قدرت کشیدم ک بتونم از جام بلند شم!! ((خدا ب دور))... از قدرت فراوونم مانتوش عین خشتک شلوار جررررررررر صدا داد!!! وااااااااااای یعنی منو می گی...مانتوش شکافت... (حالا خوبه شلوارشو با اون قدرت نکشیده بودم)

حالا فک کنین تمام این اتفاقا کجا افتاد؟؟؟؟ روبروی دبیرستان پسرونه(کرولالای باغچه بان)

خدا می دونه چ چیزا ک پشت سرمون نگفتن...

ی اتفاق جالب دیگه ام این ک شقایق امروز غایب بود

من دیگه از خجالت آب شدم!خدافظی!!



نظرات شما عزیزان:

hosein888
ساعت22:57---4 اسفند 1390
سلام خوبی وبت عالی بود به منم سر بزن
اما یک سوالی چندوقتیه تو سرم نقش بسته گفتم ازت بپرسم شاید جوابی که میده کمکم کنه؟
چرا یه پسر صاف و ساده زمانی که عاشق دختری میشه یا دختری رو دوست داره و هرجور شده خودش رو به اون دختر نزدیک می کنه تا به هم رابطه داشته باشند اما اون دخترا دوست دارن اونو بپیچونن مگه چیه یک پسر ساده کم هستش و چه چیزی بهتر از این میخوان که پسره خوب باشه
امیدوارم جواب این سوالم رو بدی تا به جوابم برسم
ممنون منتظرت هستم


النا(میگل)
ساعت13:32---28 بهمن 1390
حقته!!!!!
پاسخ:برو بمیییییییییییییرL-:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوستان ب وب من خوش اومدین! من تو وبم درباره همه چی می نویسم. امیدوارم از پستام خوشتون بیاد! اگه برام نظر بذارین حتما ب وبتون سرمی زنم و اگه خواستین می لینکمتون البته ب شرطایی ک تو پست اولم گفتم!!!!! اگه از وبم خوشتون نیومد برای بهتر شدنش بهم کمک کنین.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!! و آدرس 4a-specialgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 48218
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

Shayne Ward - Stand By Me...